Älskade vän <3

Hej!
Jag måste bara få berätta om min underbara vän Frida! Hon är en av de starkaste människorna i livet jag känner och hon ger mig så mycket energi. Hon har trots motgång, efter motgång, efter motgång, efter motgång kunna ställa sig upp igen och kämpa på! Det här är en tjej jag aldrig kommer släppa ifrån mig. Hon är lätt att prata med och jag vet ATT hon verkligen lyssnar och kommer med goda råd!
 
Idag bjuder hennes underbara blogg på fakta om små små små saker som man kanske borde veta om. Typ visste du att omega 3 sänker blodtrycket och emega 6 höjer blodtrycket men att vi behöver både två av dessa i en balans för att överleva? (något i den stilen iaf, väldigt kortfattat. Frida har självklart en mycket mer pedagogisk förklaring på detta!) Eller visste du att scones som inte är gjorde på vetemjöl är typ otroligt goda? Jag har sedan gymnasietidens alla lunchraster fått en lektion i något som har med kost och träna å göra. Idag är Frida den första jag vänder mig till när jag har någon fråga kring vad jag äter, min egna lilla kostrådgivare. <3
 
Nåväl, vill du ha lite småtips i vardagen för att kunna leva ett friska liv och samtidigt läsa en starks tjej resa genom livet? Läs säger jag bara! Eller titta på hennes vackra bilder.
Älskar dig tjejen <3 
 
Frida:

ÄLSKAR DIG MIN FIN VÄN!!!!! <3 Saknar dig!!!!

Kommentera inlägget här: