Sagt upp rummet!

Igår var det en otroligt bra plugg- mode från min sida. Hann med att åka ner på stan och inhandla lite grejs inför valborgshelgen. Sedan satt jag och Sabina och pluggade till halv elva på kvällen. Det behövdes för att vi med gott samvete skulle kunna fira någon form av valborg. 
 
Hann även säga upp mitt rum igår. Det börjar känns på riktigt att jag ska flytta. Det är lite tråkigt att flytta ifrån Triangeln har trivts så bra här, nära till allt men jag kommer nog inte sakna kokvrån. Jag kan knapps beskriva hur det känns att jag ska ha ett eget kök. Det har kännts så långt borta ända sedan jag flyttade till mitt första rum! Att få ha ett kök är ju rena rama lyxen! Men det är inte förens om 1,5 månad som jag rör på mina saker. Ganska så underbart att få avnjuta en vår i triangeln igen, så himla mysigt att se alla sitta i gräset och grilla! 
 
Nåväl, idag ska jag fixa inför valborg, och för min del så börjar det redan idag med utgång någonstans! Kul! 
 
Förövrig...min födelsedag imorron, glöm inte bort det! ;) <3 
Gårdagens outfit! 
 
Kommentera inlägget här: