Det vankas julledigt

I helgen som var, så var jag och Oscar tillsammans med hans släkt på julmiddag i Södertälje. Det bjöds på lagom stort julbord på tallrik och till sist ett buffébord av efterrätter. Detta tog väl hela dagen för att sedan ta oss hem och dagen efter , söndag, spendera (iaf jag) hela dagen på skolan tillsammans med mina vapendragare. Igår satt jag även hemma med missbrukstentan som är snart klar, vilket känns otroligt skönt. Det jobbiga är att jag inte har börjat med barntentan riktigt och den verkar vara den tuffaste då det är en hel del å läsa in sig på och svaren behöver vara lite mer utförliga än den andra tentan. Nåväl, tar tag i den nästa vecka. Fortsatte sedan kvällen med att jobba till 22, eller jaa gå dubbelt men nu är jag vikarie där, känns nice! 
 
Idag landade jag i kholm, pappa hämta upp mig och sedan fick jag mumsig lunch och har faktiskt suttit och skrivit på min missbrukstenta lite granna innan det snart är dags för Chin att hämta upp mig för en myskväll hos Therese med mat, efterrätt, gott, spel och mysprat! <3 
 
Förövrigt, titta på mina slitna toppar (jag bjuder på det) men imorgon är det dags för kalufsen att få sig en genomkörare av Ida! Hon är grym, synd att hon finns här i kholm då jag vet att jag troligtvis i framtiden inte kan åka hit varenda gång jag vill få makeover i huvve...iaf lär ni ju se resultat av hennes fina arbete framöver. God jul om vi inte hörs innan dess, nu ska tentorna få vänta tills efter jul för de har jag inte tid med nu iaf! <3 
 
Kommentera inlägget här: