Semester i Stockholm

Hejsan! 
Helgen i Stockholm har varit helt underbar! i fredag åkte jag och Oscar in till gamla stan och käkade på en mysig fransk restaurang och sedan tog vi varsitt glas på någon bar. 
 
 
lördagen åkte vi in till stan gick runt i affärerna och sedan när det stängde satte vi oss i kungsträdgården och bara njöt av solen. Sedan hade vi bjudit in oss själva till Eric för att käka middag tillsammans och se på Eurovision. Aldrig hade jag vält tänkt vi skulle vinna med den där låten, jag som inte ens gillade den från första början. Men jga brukar ha fel på den fronten. Men kul ändå! :D. Med allt åkande så var vi tillbaka i Oscars lägenhet vid halv tre...helt otroligt att det ska ta så lång tid att ta sig hem. Aldrig kommer jag förstå detta...
 
 
Söndagen var det tänkt att Oscar skulle plugga (vilket han gjore) men att jag skulle gå i gallerian en stund, dock så gick ett branlarm innan jag ens hade hunnit ner. Visade sig att det varit några rånare med rökbomber, så gallerian var stängd. Vi åkte sedan in till stan. Gick på fotografiska, vilket vi försöker göra lite titt som tätt när jag är där. En av favorit fotogaferna ställde ut- Vee Speers. Har hennes ena bok och köpte självklart den andra när vi var där. En annan underbar fotogaraf ställde ut Nicke Brandt.
 
Måndagen  åkte jag själv in till stan, vart många rundor dit. men skulle fika med Stiven som jag inte träffat sedan i vintras tror jag. Sv en slump så springer vi på Therese som är där!!  Hur är det möjligt? 
 
Idag hade jag bestämt mig för att åka tillbaka till Uppsala. Egentligen inte för att jag behövde, var mendingen jag skulle hjälp en vän å fota men sköt upp det. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. känns så tidigt att börja flyttpacka tre veckor innan? Kanske ska ta mig till gymet i varjefall, det är något som verklige har försvunnit ur mitt liv de senaste två måanderna! Dumma uppsats. 
 
Får visa mina "fynd" senare, har en hel del å packa upp och ner...
Pussar 
 
Kommentera inlägget här: