Avslöjar

Vad är det som har hänt ni då som är så himla roligt då och speciellt med idag? 
1. Jag och Oscar har 6,5 år idag. Kanske inget att fira men iallafall något anmärkningsvärt! Älskar dig mest av allt! Jag måste även tillägga att vårt samboliv är underbart, jag trodde det skulle faktiskt vara jobbigt och att vi faktiskt skulle vara mer oense än var vi faktiskt är, jag vart nog istället nykär igen faktiskt! Nej att bli sambo är verkligen det bästa som hänt och vi har så himla roligt tillsammans. Vi skrattar nog minst en gång om dagen.<3 
2. Jag pratade med Therese som är i Sydafrika för tillfället och längtar som bara den tills jag själv kommer och får spenderar 6 veckor med henne och 20-30 pers till!!! 
3. Jag skickade ju in massor av arbetsansökningar i januari och fick idag ett personlig svar där min profil väckt intresse hos dem just nu. Sen att det är brist på socionomer och chansen att få jobb är typ 100% säkert så är det ändå alltid lika roligt att få bli kallad till intervjuer. Häromdagen fick jag tacka nej till en som ringde också! Jag har ju som sagt redan skrivit på mitt kontrakt! :D 
4. Kanske det roligaste som hänt idag: när jag fyllde år så fick jag ett aktivitetsarmband av Oscar som jag olyckligt nog tappade bort (tror det hamnade på bussen!) men idag så vann jag ett!! Jaa på Ica Stabby här i Uppsala (en fin bild på mig, presentetn och mitt töntiga leende finns på deras facebook! Jorå. Det gjorde min dag faktiskt.
5. Att jag faktiskt tog mig i kragen och gjorde en sak som står på min "to-do-before-I-die-list" gå på bio själv!! Hör och häpna mina vänner..det var faktiskt mycket mysigt. Jag glömde helt bort att jag var ensam. Såg på The Danish Girl och oj oj oj säger jag bara, vilken viktig film! Detta är något som alla borde se. Jag blir så lycklig i själen när sådana här filmer som är normbrytande kommer, jag blir liksom så himla glad och stolt!
 
Sarah:

Grattis till er :)

Kommentera inlägget här: