Finbesök och arbetspass

lördags fick jag och Oscar besök av kholmparet Ida och Patrik som bor i Stockholm för tillfället. Var en riktigt trevlig kväll med mat, vin, spel, framtidsplaner och annat skoj! Jaa en helt underbar kväll. De sov även över och vi hade en rejäl frukost som jag seda var tvungen att smita ifrån då var det dags för jobb 12-21:30. 
 
söndags jobbade jag som sagt hela dagen och när jag väl kom hem var jag helt slut. Jag måste även säga att jag trivs som handen i handsken på jobbet. Jag känner att jag verkligen gör något som har med min utbildning å göra och det är väldigt viktigt för mig just nu i detta läge: alla (läs typ alla) har arbete nu denna eller nästa vecka och jag "väntar" till maj efter min resa. Nu ska ni inte missförstå mig, jag längtar som bara den till min resa och alla gör vi olika prioriteringar och jag har gjort mitt val. Men jag är samtidigt en tjej som vill göra allt på samma gång. Men nu ska jag lära mig att det är okej att vänta med arbete tills djag gör något annat viktigt helt enkelt! 
 
 
Kommentera inlägget här: