v. 29 Semester

Sista semesterveckan är kommen! Vi tog en lugn måndag efter resan, började spela Pokemon till Oscars förtjusning så vi gick runt i Uppsala och fångade lite pokemons. Efter all mat i PRag behövde vi röra på oss, jag gick från att vara på level 1 till 9 på hela den dagen faktiskt. Nördigt...jag kommer tröttna snart så det är lika bra att njuta och har roligt så länge. 
 
tisdagen hade jag fått i födelsedagspresent, en övernattning på Saltsjöbaden grand hotell samt massage. Vi firade i samma veva faktiskt 7 år tillsammans. Vi tog en promenad och fann sedan det mest Shabby Chic liknande caféet jag någonsin varit på. Det var så otroligt vackert och kan säga att där skulle jag göra vad som helst för att få ha en porträttfotografering i! Wow! Oscar hade köpt chamagne kvällen till ära som vi drack upp och blev lagom lulliga på innan vi gick och åt vid en strandbrygga. 
 
Onsdagen bjöd på mys i solen, dopp i poolen och massage. Det var riktigt härligt faktiskt! 
 
 
Torsdagen var vi hemma och flyttpackade så mycket vi bara kunde och oj oj oj vad tid det tog. Vi har lyckats sälja de mesta av våra möbler och har bara lite kvar, så vi packad bara ner i lådor. Eftersom vi inte blev klara som vi hade tänkt så vrt även fredagen en flytt-packar-dag. För att få något roligt så gick vi på bio på kvällen - Tarzan. Jag vart inte såld på filmen men den var bra gjord och så, men kändes som en barnfilm och den var något förutsägbar som sagt, hela tiden. 
 
lördagen åkte vi hemifrån för en öveernattning på landet vid havet. Det var en mysig dag och kväll med Oscars mormor och morfar med grillad mat och vin. På söndagen kom även resten av Oscars familj och vi fick mysa med bebis igen. Sen var det bara dags att ta sig tillbaka till verkligheten, sista semesterdagen.
 
 
Kommentera inlägget här: