kholm-uppsala

God morgon! 
fredags käkade jag lunch med pappa, bror och I, jag fick se brors lägenhet och sedan åkte jag iväg coh fixade mina ögonbryn och fransar in för resen. Varför blir man alltid lite missnöjd när man fixat dem? Enligt mig vart det mycket mörkt men nu när det gått några dagar har det blivit riktigt bra, men där och då - njaaaee. Sedan åkte jag, Therese och min bror och handlade mat och sedan spenderade jag resten av kvällen med Therese. Super mysig kväll!!
lördags åkte jag från det ena stället till det andra sa hej då till svärmor och vänner och åt till sist hos mormor och sedan åkte jag direkt till tåget därifrån. När jag kom jag hem och hann göra mig i ordning tills hela folket kom hem till oss. Ett mycket härligt gäng som Oscar jobbar med och jag är super glad att jag fick träffa den större delen av gruppen. Käkakde tacos, drack jelloshots och sedan tog vi oss ut till BJ och när vi väl kom hem igen vid halv tre var jag inte det minsta trött, detta trots att jag haft massor att göra under dagen.
Igår spenderade jag och Oscar hela dagen i soffan med filmer och godis från hemmakväll. Det var bara så skönt att bara kunnde ta det lugnt och inte känna något måsten.
Idag däremot känner jag att det finns en massa småsaker som jag behöver göra, tvätta, och packa och se över vad jag ska inhandla inför resan. Om jag känner efter så känner jag en liten halsont, eller så är det bara resefeber? Jag vet inte riktigt just nu känner jag men hoppas det försvinner!
Kisses
 
 
Kommentera inlägget här: